غیر از تو، هرچه هست فراموش می کنم...


تو به من خندیدی.....

 

من، روز خویش را
 
با آفتاب روی تو،
 
کز مشرق خیال دمیده ست
 
آغاز می کنم
 
 
من با تو می نویسم و می خوانم
 
من با تو راه می روم و حرف می زنم
 
وز شوق این محال
                
                    که دستم به دست توست!
 
من،  جای راه رفتن،
 
                       پرواز می کنم  !
 
 
آن لحظه ها که مات
 
در انزوای خویش
 
یا در میان جمع
 
خاموش می نشینم
 
موسیقی نگاه تو را گوش می کنم
 
گاهی میان مردم؛ در ازدحام شهر
 
 

غیر از تو، هرچه هست فراموش می کنم...

فریدون مشیری

 

         



نظرات شما عزیزان:

برای نونا
ساعت16:31---5 اسفند 1389
وز شوق این محال

که دستم به دست توست!

من، جای راه رفتن،

پرواز می کنم !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:,ساعت 16:33 توسط نونا| |


Power By: LoxBlog.Com